Stichting Onafhankelijk Schadeherstel werkt samen  met Airbagbank.eu Doel van deze samenwerking is het snel leveren van de juiste airbag aan één van onze leden en de klant van de schadehersteller te voorzien van een airbag zodat bij bijvoorbeeld een WA-schade de kosten laag blijven. Uiteraard mag zowel de schadehersteller als de klant rekenen op volledige garantie en 100% betrouwbaarheid van de airbag door de zeer strenge keuring.

Airbagbank – Hét adres voor al uw airbag oplossingen

De Airbagbank levert gebruikte airbags en aanverwante onderdelen. Zijn bijvoorbeeld uw airbags geactiveerd na een aanrijding? De Airbagbank kan uw auto weer voorzien van de juiste airbags en deze optimaal laten functioneren. Voor vrijwel alle merken is het mogelijk om airbags te leveren, zowel als een complete airbagset als losse airbags.

Bij de Airbagbank vindt u alles onder één dak, dat betekent dat u altijd verzekerd bent van maar één aanspreekpunt voor veilig auto rijden. Door de ruim 10 jaar aan ervaring kunnen we als bemiddelaar tussen klant en leverancier de meest voordelige oplossing bieden, alles is gebaseerd op de snelste oplossing en kostenbesparing voor de klant.

Verder is de Airbagbank niet alleen uw partner voor airbagonderdelen, we zijn ook expert in het oplossen van airbagstoringen. Het is voor ons mogelijk om losse componenten door te meten en we kunnen complete airbagsystemen uitlezen. Ook weer door de ruim 10 jaar aan ervaring zijn veel storingscodes ons bekend en kunnen we in veel gevallen een passende oplossing bieden.

Innovatie en ontwikkeling vinden we belangrijk, daarom hebben we en gaan we onze expertise verder uitbreiden op het gebied van ADAS-veiligheidssystemen. Kalibreren is niet de hoofdzaak maar kan wel worden uitgevoerd in Cuijk, het oplossen van storingen in deze veiligheidssystemen is voor ons het uitgangspunt. Daarbij hebben we ook de verkoop van ADAS-onderdelen opgestart.

Een overzicht van de verschillende activiteiten:

Verkoop (en montage) van airbags
Verkoop van airbagstekkers
Airbagmodules resetten of repareren
Gordelspanners repareren
Gordelbanden vervangen
Kalibreren en oplossen van airbag- en ADAS storingen

Airbagbank.eu
Het Riet 15