MV Schadeherstel de Lier

De tijd gaat snel! Martin Verkade startte zijn eerste schadebedrijf op  1.5 jaar geleden aan de Kijckerweg in de Lier. Al snel bleek de ruimte te klein en werd hem de mogelijkheid geboden per 1 oktober 2017 te verhuizen naar een prachtige locatie aan de Lierweg 48G in dezelfde plaats. Martin Verkade heeft een zeer ruime ervaring in de schadeherstelbranche niet alleen bezit hij alleen kennis van autoschadetechniek maar ook maar bedrijfsvoering is hem zeker niet vreemd.
MV schadeherstel staat voor kwaliteit en repareren volgens afspraak! Uw voertuig wordt hersteld met uitsluitend originele onderdelen, mits in overleg met de klant kunnen zij ook matching quality of gebruikte delen toepassen.

Zoals u kunt zien op de foto’s  wordt er nog hard gewerkt om de laatste puntjes op de “I” te zetten. Vanzelfsprekend is MV Schadeherstel reeds geopend en ontvangen zij u graag voor een rondleiding en in geval van schade geven zij een vakkundig reparatieadvies van de schade aan uw voertuig!

Wie bevelen wij aan?

Quorim Finacieel Zeker

Quorim Financieel Zeker
Kortestraat 3a
5491 SZ Sint-Oedenrode
Website: Quorim Financieel Zeker

Vrije Polis Autoverzekering

Bovemij, Nijmegen

Bovemij
Takenhofplein 2
6538SZ Nijmegen
info@bovemij.nl
www.bovemij.nl

Interpolis, Tilburg

Interpolis
Spoorlaan 298
5017JZ Tilburg
www.interpolis.nl
Interpolis wordt vooral verkocht door de Rabobank. Weliswaar probeert men bij schade te sturen naar aangesloten bedrijven, maar reparatie bij onafhankelijke reparateurs wordt ook netjes afgewikkeld.

Centraal Beheer Achmea

Laan van Malkenschoten 20
7333NP Apeldoorn
Website: Centraal Beheer Achmea
Centraal Beheer Achmea biedt in principe gestuurde polissen maar tegen een kleine meerprijs kan gekozen worden voor vrije reparateurkeuze.