Toplak

TOPLAK Venlo is in 2010 ontstaan puur uit enthousiasme voor het vak.
in 2013 zijn we verhuisd omdat de eerste huisvesting te klein geworden was.
Dit jaar nog staat bij ons een drastische verbouwing in de planning, omdat onze locatie te krap geworden is.
Ons uitgangspunt is een bedrijfsvoering die bestaat uit het behalen van betaalbare kwaliteit en transparantie naar de klant toe.
We werken alleen met hele duidelijke afspraken met de klanten, waardoor de klanten nare verrassingen in de vorm van hogere rekeningen bespaard blijven, alles wordt overlegd, hetgeen we afspreken komen we altijd na. Klanten zijn welkom om achter de schermen te kijken hoe we het afgesprokene uitvoeren, dit is in de regel niet toelaatbaar bij de meeste bedrijven, transparanter, opener en eerlijker dan bij ons gaat niet.
We worden vaker vereerd met het onverwachte bezoek van klanten die voorzichtig navragen hoe het met hun dierbare object ervoor staat, als we ze dan verzoeken om mee te komen kijken en ze verrast zien dat er netjes en goed gewerkt wordt, geeft ons dat een fijn gevoel.
Tevredenheid van de klanten is het mooiste dat voor ons is.

Wie bevelen wij aan?

Quorim Financieel Zeker